AYEKA הדבר החם הבא

על מרחבי עבודה משותפים כולנו כבר שמענו, אבל AYEKA  זו ללא ספק קפיצת מדרגה למשהו הרבה מעבר למתחם עבודה משותף.

היזמית, המייסדת והמנכ"ל של המיזם היא שרון חן, וביחד עם קבוצת משקיעים הם בונים בדרום ת"א ברחוב אליפלט, באזור הפועם והמתחדש הצמוד לנווה צדק ופלורנטין, מתחם עבודה חדש בשטח של כ- 2,000 מ"ר.

 

מדובר על קומפלקס המשלב קומת משרדים וקומת מסחר שמעליהן בניין מגורים, אשר חלק מהדירות בו יושכרו לטווח קצר לאורחי המתחם.

בשונה ממתחמי העבודה שהוקמו עד היום בישראל, AYEKA מציע סביבת עבודה ומרחבים ייעודיים ליזמים מתחומים שונים, חברות היי טק, סטארט אפ, מעצבים, אומנים, תקשורת, קולנוע, אופנה, עיצוב ופרסום, ובכלל יזמים ועצמאיים שמחפשים מרחב עבודה.

 

מתחם AYEKE

מתחם AYEKA, רחוב אליפלט בדרום ת"א

 

מרחבי העבודה הם יוקרתיים ובגדלים שונים כך שיכולים להתאים לצרכים מגוונים של חברות, החל מסטודיו ועד סוויטות גדולות יותר הבנויות מכמה חדרים. הוא יכלול גם מרחבים משותפים עם עמדות עבודה, חדרי ישיבות, פאטיו, אולפן צילום, אולפן טלוויזיה וחדר הקרנה. על גג המתחם בנויה בריכת שחייה, חדר כושר ומלתחות אשר משמשים גם את דייריי הבניין.

 

לדבריו של  מיכי סתר האדריכל: "המתחם מתייחס למיקומו בעיר ושואב השראה מנווה צדק. האווירה בו תהיה מארחת, יצירתית ומעוררת השראה, תוך הקפדה על רווחתם של השוהים במתחם".

 

חברות שירצו להשתמש בחללי העבודה ב – AYEKA  יוכלו לעשות זאת על בסיס חודשי או שנתי. והחברות בקומפלקס כוללת  אפשרות ליהנות מכל המתקנים וחיבור לתשתית מקצועית הנותנת מענה כולל לצרכי היזמים, עם דגש על בנייה ופיתוח צוות, שירות ממוקד לגיוס עובדים וחיבור למקורות הגיוס.

 

במתחם יתקיימו גם הופעות, הרצאות, תערוכות, מפגשים עם אנשי היי טק מצליחים, יוצרים ומובילי דעה בתחומים שונים. המטרה של המתחם היא ליצור קהילה בין החברות שישכרו מתחמי עבודה ב – AYEKA.

 

 יצירת קהילה בין השוכרים

 

המתחם תוכנן על ידי משרד האדריכלים "בר אוריין אדריכלים". חברות אביב וקנדה ישראל בונות את המתחם, והחברה המבצעת היא תדהר. את ניהול המתחם תבצע חברת הניהול היי-טאאוור, ועל הניהול הופקד ירון חן מחברת "ירון לוי פרויקטים".

 

הפתיחה מתוכננת ממש בקרוב באמצע חודש ינואר 2017.

?"AYEKA "The Right Place. The Right Time. Are You Ready

נדל"ן מסחרי